Strona główna Aktualności
Uczelnie

Zwycięstwo polskich studentów w europejskim finale Google Online Marketing Challenge

17.08.2017 Uczelnie, Konkursy, Nagrody i wyróżnienia, Uczelnie i instytucje naukowe

Zwycięzcy europejskiego finału Google Online Marketing Challenge 2017; Źródło: UAM

Stworzenie kampanii marketingowej internetowego sklepu z elektroniką przyniosło studentom z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu zwycięstwo w europejskim finale Google Online Marketing Challenge 2017. Kolejne dwa zespoły z UAM znalazły się w finałowym europejskim Top 5 i półfinałowym Top 15. W Top 15 Europy znalazły się również trzy zespoły z SGH.

Studenci UAM pokonali ponad tysiąc zespołów z Europy oraz ponad 2,6 tys. zespołów w rankingu globalnym, w którym znalazły się zespoły z 65 krajów. W tegorocznej edycji Google Online Marketing Challenge (GOMC) wzięło udział ponad 12 tys. studentów z całego świata.

 

Kapitanem zespołu, który zwyciężył w europejskim finale GOMC zyskując tytuł "AdWords Business Regional Winner Europe" był Michał Paszyn. Oprócz niego, w zespole znaleźli się Marek Buliński (wice kapitan), Damian Koniuszy, Kamila Malanowicz, Kamil Poturalski i Aneta Disterheft.

 

W składzie zespołu, który uplasował się w Top5 i uzyskał miano “AdWords Business Finalist” znaleźli się: Dawid Śliwiński (kapitan), Mateusz Halicki (wice), Iwona Piastanowicz, Anna Zadroga, Anna Topczewska i Tomasz Sikorski.

 

W zespole Top 15 Europy znaleźli się: Paweł Prot (kapitan), Cherie Kuo, Clara Alvarez Guillen. Zespół otrzymał tytuł "AdWords Business Semi-Finalist”.

 

W Top 15 Europy GOMC 2017 znalazły się jeszcze trzy zespoły dra Tymoteusza Doligalskiego ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

 

Jak podkreśla w przesłanym PAP komunikacie opiekun naukowy zwycięzców - dr Wojciech Czart, tegoroczny sukces jest szczególnie wart odnotowania z uwagi na znaczny wzrost wymagań w porównaniu do poprzednich edycji konkursu. W minionych latach oceniano efektywność wykorzystania reklam tekstowych. Tymczasem w tegorocznej edycji konkursu uczestnicy oceniani byli pod kątem wykorzystania prawie pełnej funkcjonalności platformy reklamowej Google'a AdWords. Ich zadaniem było m.in. przygotowanie i optymalizacja reklam responsywnych, rozszerzonych reklam tekstowych, graficznych, wideo, produktów, lightbox, Gmail i aplikacji mobilnych. Uczestnicy musieli więc wykazać się swoimi umiejętnościami w zakresie grafiki, wideo oraz budowania aplikacji mobilnych.

 

Uczestnicy zajęć prowadzonych przez dra Czarta już dziewiąty rok z rzędu odnoszą sukcesy w GOMC. Oprócz tegorocznego zwycięstwa w Europie, od 2009 r. aż sześć prowadzonych przez niego zespołów znalazło się w finałowym Top 5 Europy, a 10 w półfinale (od 2011 r. jest on definiowany jako Top 15 Europy).

 

Europejscy zwycięzcy wraz z opiekunem wezmą udział w GOMC Europe AdWords Business Winner Summit w europejskiej centrali Google w Dublinie.

 

Pełna lista zwycięzców tegorocznej edycji GOMC dostępna jest na stronie konkursu http://www.google.com/onlinechallenge/past/winners-2017.html

 

PAP - Nauka w Polsce

 

kflo/ ekr/

Tagi: gomc , sgh , uam
Podziel się
Ocena: 0 głosów

Logowanie



Nie pamiętam hasła

Rejestracja

Komentarze: 0
Skomentuj Zobacz wszystkie  

Uwaga Redakcje!

Wszelkie materiały PAP (w szczególności depesze, zdjęcia, grafiki, pliki video) zamieszczone w serwisie "Nauka w Polsce" chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych.

 

PAP S.A. zezwala na bezpłatny przedruk artykułów z Serwisu Nauka w Polsce pod warunkiem mailowego poinformowania nas raz w miesiącu o fakcie korzystania z serwisu oraz podania źródła artykułu. W portalach i serwisach internetowych prosimy o zamieszczenie podlinkowanego adresu: Źródło: www.naukawpolsce.pap.pl a w czasopismach adnotacji: Źródło: Serwis Nauka w Polsce - www.naukawpolsce.pap.pl. W przypadku portali społecznościowych prosimy o umieszczenie jedynie tytułu i leadu naszej depeszy z linkiem prowadzącym do treści artykułu na naszej stronie, podobnie jak to jest na naszym profilu facebookowym. 

 

Powyższe zezwolenie nie dotyczy: informacji z kategorii "Świat" oraz wszelkich fotografii i materiałów video.

 

Informacje tekstowe z kategorii "Świat" można pozyskać odpłatnie abonując Serwis Nauka i Zdrowie PAP. Serwis ten zawiera ponadto wiele innych najnowszych doniesień naukowych z zagranicy oraz materiałów dotyczących szeroko rozumianej problematyki zdrowotnej. 

 

Informacje na temat warunków umowy można uzyskać w Dziale Sprzedaży i Obsługi Klienta PAP, tel.: (+48 22) 509 22 25, e-mail:  pap@pap.pl

 

Informacje o przedruku artykułów z Serwisu Nauka w Polsce, prośby o patronaty medialne, informacje o prowadzonych badaniach, organizowanych konferencjach itd., prosimy przesyłać na adres: naukawpolsce@pap.pl

 

 

Najpopularniejsze materiały

więcej

Książka

Historia o królestwie antynaukowości Historia o królestwie antynaukowości

"W królestwie Monszatana. GMO, gluten i szczepionki" Marcina Rotkiewicza już w samym tytule obiecuje ciekawą opowieść o trzech kontrowersyjnych tematach: żywności modyfikowanej genetycznie, diecie bezglutenowej i ruchach antyszczepionkowych. I tej opowieści dostarcza - ale głównie na jeden z tych tematów.

Więcej

Myśl na dziś

Bądźmy ludźmi, choćby tak długo, póki nauka nie odkryje, że jesteśmy, czym innym.
Stanisław Jerzy Lec

Nasz blog

Planetarne zoo Planetarne zoo

Ciemne jak smoła, lekkie jak styropian czy pokryte szafirowymi chmurami – takie bywają badane w ostatnim czasie pozasłoneczne planety. Niektóre z nich mogą się okazać bardzo przydatne dla nauki.

Więcej

Tagi