Park Kulturowy lekarstwem na czarną legendę Radomia

Aktualności

Wideo

Mikrokropelki w kosmetykach i w pracach nad sztuczną komórką

Ekspert: badacze zastanawiają się, czy wszywać robotom...

Koncerny szukają młodych naukowców

W fartuchu, w laboratorium - niczym chemik

Po 17 latach Księżyc znów zakryje Aldebarana

Fotogalerie

Ważne tematy

Uwaga Redakcje!

Wszelkie materiały PAP (w szczególności depesze, zdjęcia, grafiki, pliki video) zamieszczone w serwisie "Nauka w Polsce" chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych.

Powyższe zezwolenie nie dotyczy: fotografii, materiałów video oraz informacji z kategorii "Świat".

Newsletter

Polski przewodnik dla zagranicznych miłośników ptaków Polski przewodnik dla zagranicznych miłośników ptaków

Gdzie w Polsce najlepiej obserwować ptaki i jakie gatunki można tu spotkać? Mówi o tym anglojęzyczny przewodnik po najciekawszych dla birdwatcherów miejscach w Polsce "Birding in Poland".

Kalendarium

ogłoszono odkrycie Eris, przez niektórych nazywaną dziesiątą planetą Układu Słonecznego
Apollo 15 wylądował na Księżycu
Krzysztof Kolumb odkrył wyspę Trynidad

Tam, gdzie archeologia spotyka się ze sztuką Tam, gdzie archeologia spotyka się ze sztuką

Pochówki odkrywane przez archeologów budzą od dziesiątek lat największe emocje – począwszy od odkrycia grobowca Tutanchamona. Techniczne, pełne szczegółów rysunki archeologów często nie oddają tego, w jaki sposób wyglądały okoliczności złożenia zmarłego w dniu jego pogrzebu. Na odsiecz naukowcom przychodzą… artyści.

Największy wysiłek rozumu – to uznać, że istnieje nieskończona mnogość rzeczy, które go przerastają.
Blaise Pascal