Nowa generacja tkanin z nanocząstkami

Aktualności

Wideo

Ekspert: badacze zastanawiają się, czy wszywać robotom...

Koncerny szukają młodych naukowców

W fartuchu, w laboratorium - niczym chemik

Po 17 latach Księżyc znów zakryje Aldebarana

Na tropie "Strasznorękiego"

Fotogalerie

Ważne tematy

Uwaga Redakcje!

Wszelkie materiały PAP (w szczególności depesze, zdjęcia, grafiki, pliki video) zamieszczone w serwisie "Nauka w Polsce" chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych.

Powyższe zezwolenie nie dotyczy: fotografii, materiałów video oraz informacji z kategorii "Świat".

Newsletter

Polski przewodnik dla zagranicznych miłośników ptaków Polski przewodnik dla zagranicznych miłośników ptaków

Gdzie w Polsce najlepiej obserwować ptaki i jakie gatunki można tu spotkać? Mówi o tym anglojęzyczny przewodnik po najciekawszych dla birdwatcherów miejscach w Polsce "Birding in Poland".

Kalendarium

sonda Cassini-Huygens weszła na orbitę Saturna
nad Friedrichshafen wzniósł się w niebo pierwszysterowiec
ustawą sejmową utworzono Państwowe Muzea Oświęcim-Brzezinka i na Majdanku. Powstała też Rada Ochrony Pomników Męczeństwa

5 muzeów, które przeniosą w czasie i nie zrujnują portfela 5 muzeów, które przeniosą w czasie i nie zrujnują portfela

Wakacje już za pasem, a wraz z nimi - okazje do podróży, w tym także do odwiedzania muzeów i skansenów. Jak spędzić przyjemnie czas, a jednocześnie naprawdę "dotknąć" historii, archeologii, folkloru i nie ogołocić kieszeni? Oto subiektywne przykłady takich polskich propozycji na lato i nie tylko.

Każda nauka ma w sobie tendencję do monopolizowania.
Karl Rahner