"Psotnicy" i "taktycy" przy wyborczych urnach

Aktualności

Wideo

W fartuchu, w laboratorium - niczym chemik

Po 17 latach Księżyc znów zakryje Aldebarana

Na tropie "Strasznorękiego"

Dinozaury i ssaki: żniwa z wypraw do Mongolii wciąż...

Piątkowe zaćmienie Słońca widoczne niemal w całej Polsce

Fotogalerie

Ważne tematy

Uwaga Redakcje!

Wszelkie materiały PAP (w szczególności depesze, zdjęcia, grafiki, pliki video) zamieszczone w serwisie "Nauka w Polsce" chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych.

Powyższe zezwolenie nie dotyczy: fotografii, materiałów video oraz informacji z kategorii "Świat".

Newsletter

Wyjątkowe odkrycie archeologiczne z Bodzi opublikowane Wyjątkowe odkrycie archeologiczne z Bodzi opublikowane

Wyniki analiz zespołu naukowców, pracujących na jednym z niewielu znanych cmentarzysk elity z okresu formowania się Państwa Polskiego, ukazały się nakładem prestiżowego wydawnictwa Brill.

Kalendarium

Max Theiler odkrył szczepionkę przeciw żółtej febrze
urodził się Aleksander Wolszczan
urodził się Carl Friedrich Gauss, niemiecki matematyk, fizyk i astronom, uznawany jest za jednego z twórców geometrii nieeuklidesowej. Zmarł 1855

Starsi PAN-owie Starsi PAN-owie

Średnia wieku wśród członków rzeczywistych Polskiej Akademii Nauk wynosi teraz ponad 81 lat - wynika z moich obliczeń. Na 180 członków są tylko cztery kobiety. Z kolei wśród członków korespondentów PAN średnia wieku jest niższa - według moich rachunków to 68 lat.

Każda praca jest możliwa do wykonania, jeśli podzielić ją na małe odcinki.
Abraham Lincoln